Trött idag

Igår satt jag kvar i stallet och pratade en stund med Abdullah(gäller att passa på när han är normal) och kom i säng sent. Det har jag fått sota för ikväll. Muhannad och Abdullah tränade varsin häst och det gick bra för båda. Robin hoppar så bra när Abdullah inte sätter för mycket press på honom och Anuesant hoppade som han brukar. Varken spektakulärt eller dåligt men han tar sig över i alla fall. 

På fredag är det tävling i Messila men ingen av våra hästar ska starta. Jag och Evelina ska åka dit ändå och njuta av tävlingen som åskådare. Kommer kännas märkligt men också skönt. 

Imorgon ska jag rida hästarna som jag gjorde idag, Allan, Robin, Amuesant och Dior. Tilli är tyvärr skadad just nu och tävlingen den 24.e ser hotad ut. Hon är inte halt men det är något som inte är rätt med hennes högra framben, förhoppningsvis gör ett par dagar vila susen. 

Dags att sova nu! 

Allan ❤️

Ser hög ut. Fett trött. 


Muhannad samtalar med Shaker 

Smutsiga skor... 



Kommentarer
Postat av: mumm

Vad brun och fin du är , håret har blivit solblekt!

Kram
Mumm

Svar: Love u!
Linn Skjetne

2014-04-17 @ 07:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0