Seger!

Tilli var absolut perfekt igår och Abdullah red henne bra, vilket ledde till en seger! Otroligt roligt och välbehövligt!  Abdullah red in för en nolla fast med snäva svängar och det räckte hela vägen. Igår var det 130 och idag är det 135 och jag misstänker att det kommer vara ganska stort och tekniskt idag för att sedan göra det lite lättare till imorgon när det är finaldags. 

Bjuder på några bilder från en väldigt sen kväll, tror tilli hoppade kl 21 men det var det såklart värt i och med att det gick så bra. 






Väldigt många gånger får jag damp på min chefs lata sida men jag är väldigt stolt över både honom och Tilli, de är perfekt för varandra! Håll gärna tummarna för oss ikväll igen 😃❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0