Linn hjärta Allan

Alltså herregud vad jag älskar den nya hästen, redan! Han är precis den typ av häst som jag gillar. Väldigt lätt i munnen, bra framåtbjudning, mjuk i sidorna och kompakt. Woho jag har en otroligt god känsla när det gäller denna hästen och jag tror att Abdullah kanske har en efterträdare till Tilli. 

Ska försöka fotta honom imorgon så ni får se honom lite mer. Måste klippa honom också så blir en total makeover. 

Annars red jag Amuesant och Robin också, de var inte så tokiga heller. Gick promenad med Tilli, Oxer och Snoopy. Ska rida Tilli ikväll och Dior om Rashed inte rider honom själv. Ingen aning om hur det blir med Dior nu om han ska rida honom helt själv eller om jag ska göra det. Jag är inte intresserad av att rida en till häst bara på marken och ska Rashed tävla måste han ju träna också. Vi får väl se hur allt utvecklas. 

Dags att äta frukost/lunch och vila innan det blir stallet igen vid 16. 

Gårdagens avenue look




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0