Lediga

Klockan är strax 17 och vi har sovit länge och gjort ingenting fram tills nu, ja vi är nämligen lediga! Välbehövligt efter tre dagars tävling. Klev ur sängen strax innan 11 och skypade sedan 2,5timme(!) med min kära mor. När det var gjort såg jag och Evelina Känn Ingen Sorg och drack kaffe. Snart ska vi göra oss i ordningen för en trip till city, antingen ska vi möta Ahmad på vägen dit eller möta honom där. Han får vara vår underhållare och personliga guide idag så vi inte ruttnar i vår lägenhet. 

Pratade med Abdullah innan och han hade tittat till Tilli idag och gått en promenad med henne. Hon mådde bra och Abdullah hade köpt AC till henne, hennes nya leksak enligt honom. Ett par morötter hade hon fått också, världens bästa häst! 

Amuesant var inte så ful på tävlingen 😉 



Korsar frambenen?! Muhannad som skickat denna till mig. 



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej jag undrar vad du har för mail adress? Såg att du visste om några jobb inom hästar. Och jag vill gärna veta lite mer.
Mvh Louise Andersson [email protected]

2014-04-28 @ 08:47:34
Postat av: Hanna

Hur kommer det sig att du arbetar utomlands? Var är Hans någonstans?
Älskar din blogg!

Svar: Tack! Ville prova något nytt :) Hans är där han var innan, jobbar och står i. Kram
Linn Skjetne

2014-05-01 @ 07:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0