Bytte ut Velkana

Igår kväll fick jag rida en annan häst istället för Velkana, jag fick rida Landgraf . Landgraf är också en häst till Rashed men vanligtvis rider Kristian Landgraf men av någon anledning fick jag rida honom istället. Det var kul att rida en ny häst! 

Red även Allan och Tilli på kvällen. Tilli är mycket bättre och som det ser ut nu kan hon gå tävlingen på torsdag. Håll tummarna för att hon inte blir sämre igen. Hon får i alla fall nya skor idag, precis som Robin och Amuesant. 

Robin har fått en äcklig spricka i hoven och det var lite av en utmaning för Khalil att fixa den men det såg bra ut och han sa att han skulle göra något helt annat med hoven när säsongen är över. Just nu går han med ringskor. 

Ridit Allan, Amuesant, Robin och Dior nu på morgonen och jag ska rida Tilli ikväll. Efter stallet ikväll ska vi förhoppningsvis ut och käka med Khalil. Varför jag skriver förhoppningsvis är för att man aldrig vet vad våra chefer vill att vi ska göra. Bara att Abdullah ska hoppa sent förstör kvällens planer. Återstår att se vad som händer! 

Cantana är ny i stallet ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0