Så uttråkad

Idag har jag läst ett par timmar och varje gång konstaterar jag att det är tråkigt, rastlösheten bara växer inom mig. Unnade mig en paus och gick till 7eleven och köpte en månad spotify, det var jag värd. Funderar på att checka ut från plugget idag och lägga mig på soffan efter att jag diskat. 
 
Lucky fick nya skor idag och på måndag får Fendi nya. Längtar redan till nästa hoppträning, är så kul att hoppa. Ja någon dressyryttare blir jag inte. Fick trevligt sällskap av Hans igår på träningen och han åkte och jobbade idag och kommer hem lagom till nästa veckas träning. Att få tillbringa tiden med en person som bryr sig och anstränger sig och försöker vara engagerad betyder mycket, om inte allt. Jag är lyckligt lottad som har en så fin partner, bästa vän och sambo. 
 
Imorgon har vi statistik i skolan från 10-12 och direkt efter åker jag till stallet. Så fort jag är klar i stallt(utan att stressa) kör jag till Ljungbyhed, ska jobba en kväll på flyget med Josefine. Sover hos pappa på kvällen och ska mysa med Nelson hela lördagsmorgonen. Hund är något speciellt, precis som häst. Åker tillbaka till stallet direkt från Ljungbyhed på lördag efter lunch. Intag och ridning som ska göras.
 
Dags att ta tag i disken som stått sedan frukost. 
 
båda blundar haha
 
Två videor från 2011 på prinsarna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0