Redan ångest

Sitter i soffan och har redan ångest inför plugget... Har en examinationsuppgift till imorgon och jag är så osäker på om jag uppfattat frågorna rätt, skrivit tillräckligt bra saker eller om jag ens gjort något bra med uppgiften. Supernervös!

Snart kommer Hans hem i alla fall, ska bli skönt att få ligga i hans famn igen.

Idag red jag bara lucky, satt flera timmar med uppgiften och jag visste sedan innan att det skulle ta hela eftermiddagen och att jag vara skulle orka rida en häst. Imorgon får Lucky vila och jag ska rida fendi på banan innan skolan. Hursomhelst fick lucky hoppa studs och kombination idag, det gick bra men vi har bara plastbommar och lucky har ingen respekt och slog i många gånger. Haha så typiskt honom, hade det varit trä hade han brytt sig!

Nu lite välbehövlig tv innan Hans anländer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0