Hemma

Hemma från stallet nu och ska vila lite innan plugget sätter igång. Är vrålhungrig som vanligt efter en hel förmiddag i stallet utan mat. Stängslade lite i fendis hage så mina busar inte kan leka över staketet. Tråkig jag är va? Klart hästarna ska få leka och fastna... Nej inte hos mig, bralla kan de göra under ridning! 

Fendi var väldigt fin idag också, red ut med Humlan i stallet. Gick en promenad med lucky och hans svullna ben men han var i alla fall inte halt. Alltid något. 

Tror inte ni kommer höra mer av mig idag, pluggbubbla-deluxe. 

Bjuder på några bilder från tävlingen så länge! 








Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh! Underbart snygg blev outfiten! Du bara måste lägga upp någon bild på Tophorse:)

2013-09-22 @ 19:57:52
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0