Filmer

Nu är jag vaken och filmerna kommer här. 
 
Tobbe ville att vi skulle hoppa bana igår, han ville inte börja med att ändra saker hos mig och Lucky, han ville bara se hur vi var, på vilken nivå, se eventuella svagheter osv. Han kände igen oss från tävling och hade till och med kollat videor på oss på youtube inför träningen, känns engagerat och bra. Han hade inte mycket att att klaga på och tyckte att hoppmässigt och ridmässigt var det mesta bra och han såg absolut inga problem. Jag berättade för honom att mitt mål är 140cm och han såg inte det som något hinder, lite småsaker som ska korrigeras. Få honom ännu lite mer vaken för skänkeln och att jag inte ska hjälpa honom för mycket, när vi hoppar 140 är det dags för honom att använda sig av sin kapacitet och ta i lite. För min del behöver jag träna på större oxrar ur sväng, bara fortsätta och inte sitta och ta i varken honom eller fendi de två sista galoppsprången innan hindret. Att "checka av" är ett invant mönster. 
 
Jag fick möjlighet att träna med Fendi nästa vecka, det blir spännande! 
 
 
 
Lite trött här.

Kommentarer
Postat av: Mumm

Superfint Linn, lätt som en plätt😀

2013-09-26 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0