Projektarbete

Vi har såklart börjat med en ny kurs efter förra veckans tenta och det är bara att hålla igång hjärnan. Vi jobbar i grupper om 4 personer och jag har hamnat i en bra grupp, ett glatt gäng tjejer! Alla bor i Malmö och det är en fördel om man vill ses och bolla lite idéer då och då. 

Sitter på bussen till stallet nu och ikväll ska jag handla lite nödvändigt tills imorgon, om vad det gäller får ni reda på då. Spännande va? Jag är peppad! 

Båda hästarna var fina igår och idag rider jag ut på båda, fint väder även idag. Imorgon har jag utsläppet på morgonen och kommer också rida tidigt, då blir det säkert ridbanetrimm. Nu börjar jag må lite smått illa utav att stirra ner i mobilen. Hej svejs 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0