Haft en trevlig dag

Idag har det varit en trevlig dag med större delen av familjen. Jag, Hans, Niklas och Jessica åt lunch tillsammans med mamma och pappa. Underbart att alla var samlade igen och pappa såg så fin och pigg ut, piggare än han gjort på flera år. En oerhört trevlig lunch. Direkt när jag kom hem åkte jag och köpte ett par böcker och efter det for jag till Fendi. Jag bestämde inte i förväg vilken buss jag skulle ta hem, lät tiden gå som den ville och bara njöt av att vara där. Red ett dressyrpass på hackamore på banan och fendi jorden hela 4 byten på en långsida! Han börjar kunna det där bra. 

Efter en dryg halvtimme gick vi in igen och jag såg att jag hade en timme på mig tills bussen skulle gå hem. Jag bestämde mig för att ge Fendi en lång massage och stretch. Välbehövligt! Vi pussades och jag for hemåt igen. Imorgon får han vila, vi laddar inför tävling i sydslätten på söndag. Hoppas på bättre resultat då! 

Nu ska jag sova, godnatt. 

Fick denna bilden på Lucky idag, blev så otroligt glad. Så fin han är ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0