Tävling imorgon

Imorgon bär det av till Skyrup och tävling, ska hoppa en 130cm och en på söndag också. Jag känner mig inte lugn på något vis, det pirrar i kroppen och jag är lite nervös. Har inte alls kunnat hoppa Lucky så mycket själv som jag velat sista tiden pga visningar. Jag hoppas jag kan ta mig samman och prestera max på min fina häst imorgon, fokus Linn! 
 
Lucky ska få skritta idag, Hailey och Fendi får gå på banan. Inte många dagar kvar med hackamore på Fendi nu, på måndag ska han longeras med bett och en gouge till att börja med, så han får känna hur det känns lite lätt. 
 
Precis kommit hem efter ett 9timmars jobb, hann att mocka innan jag började jobba halv 7imorse och det är jag väldigt glad för nu. Att mocka tar inte så lång tid men fy för vad drygt det är. 3boxar gick hur snabbt som helst, 15min och det var klart. Återstår att strö och byta vatten sen kan de komma in. 
 
Håll gärna en tumme för mig och Lucky i helgen. 
 
Sist vi var i Skyrup.
 
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till bejb, visa dem vem som är bäst! ;) <3

2013-05-17 @ 17:30:38
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0