Nu kommer videon!

Nu har jag äntligen fått tid att lägga ut videon här till er. Tog några dagar, jag ber om ursäkt för det. 
 
 
Annars då? Jo, igår eftermiddag efter att jag jobbat några timmar på röstånga så tog jag Hans bil till malmö och sov där till idag, mysigt att ses igen, gått alldels för många dagar sedan sist. Inte lätt att leva ett särbo-liv men förhoppningsvis klarar vi det, eller ja det måste vi, har fortfarande inte hittat något passande stall till mina hästar. Hör ni någon som har i malmötrakten så snälla hör av er. 
 
Idag när jag kom hem fick jag mocka snabbt som tusan och ta in hästarna, en timme senare var jag och mamma nere på klubben och hoppade Fendi. Han var så fjantig i början och stannade på ett 50cm högt plank och ett lika högt hinder med vatten under. Suck. Efter lite tjafs kom vi överens och han hoppade en lång bana på 120cm med alla möjliga sorters hinder. Jag blev riktigt nöjd med honom till slut, han hoppade bra och kämpade med mig och inte emot mig. Trots den dåliga starten känns han bra inför lördag, håll en tumme för oss vetja, och ja inte minst för mig och Lucky. 
 
Innan jag bjuder på några bilder på Fendi från idag vill jag bara tacka för era fina kommentarer senaste tiden, vissa svarar jag på men om ni inte skulle sett svaret eller inte fått något så vill jag bara säga att jag är oerhört tacksam för all positiv feedback. Har inte lika många läsare som förut men jag tror att ni 100st som följer den så fort det kommer ett inlägg är några jag känner till eller så har ni följt bloggen länge och gillar vad ni ser. Hur som helst, tack! 
 
 
 

 
Hur söt? åååh
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

så fina! vad är det för sadel du har till fendi? :)

2013-05-23 @ 22:13:58
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0