Lyckad tävlingshelg

Jag är så glad, Lucky är superduperfin och hoppade helt strålande i helgen. Red en 130cm idag och en igår. Alla som ridit i Skyrup vet att det i stort sett alltid är maxat och ganska tekniskt. Som vanligt byggde Fredrik Malm och jag stortrivs på hans banor, banorna var stora men inte för lätta eller för svåra, man får bra flyt och de är rytmiska. 
 
Igår var det en A:O, jag satte upp ett bra grundtempo och höll det hela vägen, vände inte snävt alls men kom ändå på en 8.e plats. Lucky var lite småtittig men med lite ben gick det bra, han är så underbar. 8.e plats av ca 60starter är jag riktigt nöjd med, speciellt med tanke på startfältet. 
 
Idag var det A:O/A:O, var så taggad på att rida både grund och omhopp, riktigt rolig bana! På något vänster så förstod Lucky inte att vi skulle börja hoppa på 1an och han smet förbi, så himla dåligt av mig. Var bara att rida om och han klippte hela grundomgången perfekt, inte i en enda bom och flytet var så bra. Behöver jag säga att jag hatade mig själv för studen(ja, även nu). Så störigt, hade jag bara tagit en liten jävla förhållning och hållt om med benen så hade han fattat, vad gör jag istället, jo ingenting!! Aaah, sämst. Det gör jag inte om... Mamma slutade filma efter "stoppet" och började filma på nytt så ni kan få se rundan. 
 
Hoppar han inte helt fantastiskt?
 
Den andra rundan kommer upp en annan kväll, just nu är internet segare än segast.
 
Nästa tävling blir nästa helg, Fendi går 120/120 på lördag och Lucky går 135 på söndag(!!!!!!). Kommer skita på mig haha. 
 
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Malin

SUPERFINA!!! 135 cm kommer gå hur bra som helst, ni borde fixa det lika lätt som denna ju ;) men hörru, var är din mörkblå J Van D kavaj? Du borde ju haft den på denna tävling och med detdär schabraket, hade matchat perfekt :D :D saknar dej, bästa vän <3

Svar: Jag trivs inte i J van D kavjen, aaaah. Gpa kavajen och jag livet ut haha
Linn Skjetne

2013-05-20 @ 21:20:57
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Lina

Var hittar du alla fina bilder från tävlingen? jag hittar inte någonstans :o

Svar: Jag har fått dem skickade ifrån kompisar, tror det kommer komma upp bilder på horsemultimedia.com senare :)
Linn Skjetne

2013-05-21 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0