Lite för lite sömn

Blev lite senare på jobb igår kväll än vad jag tänkt mig. Har precis varit ute och morgonfodrat, känner mig lite trött idag. Blir nog bättre när jag sitter i sadeln skulle jag tro, på Fendi kan man inte bara åka med, då sitter man själv i leran efter en kort stund.

Jag hoppas han är duktig idag, inte för stark, inte för spänd och inte för tittig, inte så mycket begärt va? Haha, det tycker nog Fendido. Ligger regn i luften och jag oroar mig lite över alla paraplyer, Fendi har paraply-fobi och står någon vid banan måste han ha ett avstånd på 50m. Så ja, hoppas på paraplyerna håller sig långt borta om det ska regna.

Dags att svira om till tävlingskläder och gå ut och borsta finisen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0