Gottis till djuren

Precis kommit hem efter att ha jobbat och handlat, köpte med godsaker till hästarna som jag ska skämma bort dem med ikväll. Gått runt och varit lycklig hela dagen idag, tack vare mina älskade hästar. Båda vilar idag och det har de verkligen gjort sig förtjänta av. Imorgon rider vi ut en tur på morgonen innan jag jobbar heldag i röstånga, kommer komma hem ganska sent. Är jag i stallet kl sju och börjar rida hinner jag gott och väl innan jag börjar kl 11.
 
Annars händer det inte mycket mer idag, ska sova tidigt för då blir det inte lika jobbigt att stiga upp imorgon. 
 
Bjuder på några bilder från helgen! 
 
Konstigt att man smälter?
 
Alltid så duktig på att bli fotad. 
 
Luckys standard när det kommer till fotografering! Han kan minsann sina vinklar. 
 
Tvångspose. 
 
Pusshej
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, underbar bild på Lucky (den första)!! :D Så fina dina pållar <3

Svar: HAHA eller hur!!
Linn Skjetne

2013-05-27 @ 18:36:22
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: mumm

Åhhh, Fendi första bilden! Tänk att man kan vara så söt.
Lucky gör som han brukar när det är dags att fotograferas!

Svar: <3
Linn Skjetne

2013-05-27 @ 19:46:08
Postat av: Sandra

Så fina dina hästar är Linn!

Svar: Tack Sandra, de är mina guldklimpar!
Linn Skjetne

2013-05-28 @ 10:45:57
URL: http://stilling.spotlife.se
Postat av: Caroline

SV tack för lånet:)

2013-06-19 @ 12:20:05
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0