Träning ikväll för Leif

Ikväll kommer Fendi göra sin första träning för Leif. Jag tror det går, brukar göra det när han mongat av sig en dag innan i veckan. Igår var vi inte riktigt vänner, han var så bitchig och stirrig = oridbar. Säkert andra bullar tonight.

Lucky fick gå dressyr och det gjorde han bra, han är en stjärna! Blev inte så långa pass igår, fick stressa iväg direkt efter jobb och ändå var jag inte hemma förrän kl 20. Till min lycka hade Hans förberett mat och efter en halvtimme satt vi och höll om varandra och såg Taken 2. Välbehövligt, glad att jag har Hans och mamma i den här säljprocessen. Finns såklart fler som stöttar och hjälper till men ni vet vilka ni är, älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0