Taggar tävling.

Taggar inför tävling med Fendi imorgon, 110cm Trolleholm. Klassen startar ganska sent och vi kör nog inte förrän kl 11. Fendi var superfin idag så de bådar gott inför morgondagen. Lucky jobbade på bra idag också, red dressyr barbacka på en halvfrusen bana. Sedan mitt gymmande lades på hyllan kände jag idag att magen kunde få sig en omgång, och ja, det fick den. Hallå otränad tjej. Blir ändring på detta när jag blir en stadstjej. 
 
Ska snart bege mig ut i stallet och kvällsfodra djuren, Fendi, Lucky och farbror Amadeus får gå ut ett par timmar innan vi kör. Det gör nog Fendi gott. 
 
Suttit och tittat på filmen Secretariat, den kända galopphästen som fortfarande innehaver världsrekord. En fantastiskt häst helt enkelt. Har ni inte sett den eller Seabiscuit så se dem! Värmer en hästtjejs hjärta. 
 
Dags för lite Fendi bilder så här dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0