Sixten skogstokig!

Igår var det KG träning och jag red Sigge, jag vet inte hur jag ska sammanfatta träningen,ehm jo, HAN VAR HELT TOKIG! Bockade, sparkade bakut, gjorde kaprioler och massa annat, plus att han var extremt stark. Som tur är har han inte varit så här förut haha. 
 
Ja ni kan ju se själva
 
ups and downs, kan inte alltid gå bra. 
 
Red som sagt Lucky och Fendi på banan, både trimmade på riktigt bra men Fendi var helt outstanding, satte upp två hinder med 14m emellan, fendi kunde gå på 3,4 och 5 galoppsprång, duktig! Lucky gjorde också det men han har aldrig haft svårt för att korta sig men Lucky får en guldstjärna för att han landade i höger galopp i höger varv och på rakt spår helt frivilligt HELA tiden idag, något han alltid haft svårt för(inte i högersvängar men på rakt spår). Plus att Laggy blir mer och mer rörlig åt alla håll, allt trim ger resultat. Så himla nöjd med mina pojkar idag! 
 
Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker inte det ser så illa ut på filmen, du reder ut det bra =)

Svar: Tack :)
Linn Skjetne

2013-03-29 @ 23:55:58
URL: http://semlur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0