Bra dag!

Haft en chill dag på jobb, somnade en stund när jag kom hem och efter mycket diskuterande med mig själv tog jag mg i kragen och red ut en tur på båda pållsen. Glad att det gick bra med båda, alltid lika tacksam över att Fendi inte står på bakbenet eller dylikt. Lucky var mer tacksam över att få slippa gå på banan idag igen. Blev inga långa turer idag, 25min per häst är bättre än inget i alla fall. Imorgon får båda vila då hovslagaren kommer kl 9 och sen börjar jag jobba kl 13. Har inte fått reda på mina tider i helgen men jag tror att det blir en lugn helg för hästarna, de får gå mycket i hagen och förhoppningsvis hinner jag rider dem någon av dagarna i helgen.

Nu ska jag se klart ett Paradise hotel avsnitt och sen blir det hopp i säng.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: My

Trevlig blogg och fin header! =)
Tycker du om föl? Lite nedräkning? TA en titt på min blogg och följ nedräkningen för föl x2 i Maj.

Kram M

2013-03-31 @ 10:31:43
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0