Vad gör jag uppe?

Jag borde inte kunna hålla mig rak i ryggen längre efter helgens jobb, igår blev det 14timmars jobb, kom hem halv två och somnade halv 3, upp och rida innan det blev en till heldag på jobb. Är trött, men inte dödstrött, vad är detta? Har väl gått över till övertrötthet. 
 
Vad händer? Mailade precis på ett hästjobb i Tyskland, mest för skojs skull, lite allvar ligger det i det med mest på skoj. Får se om de tycker jag är intressant.
 
Både Lucky och Fendi var gudomligt fina på banan igår, idag red vi ut två korta turer i skogen. Imorgon kommer mina älskade vänner hit och de ska få rida lite på djuren. Malin har ridit både redan men Camilla har inte, blir spännande att se hur utfallet blir. 
 
Nu måste jag verkligen sova, bara 4dagars jobb kvar innan ledighet, ledighet med hjärtat. Godnatt på er.
 
Dagen WOWkänsla, höll på att tappa mjölken i en vattenfylld mjölkkanna. Ja, roligare är så har det inte varit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0