Underbart att rida!

Det var så härligt att rida ikväll, solen sken fortfarande och hästarna lunkade på i lagom takt i skogen. Båda två fick mesta delen jogga idag, båda två kändes pigga och fräscha. Längtar redan till nästa tävling, det blir om två veckor på hemmaplan, Fendi ska gå 120/120 och Lucky 125. Första gången jag rider mina egna på tävling samma dag. Det går eftersom att unghästklasserna är på morgonen och Lucky hoppar den sista för avd a. Hade suttit fint med en nolla till för Fendis del. Som det känns just nu är det inga problem! 
 
Annars då? Inget speciellt för min del, är ledig imorgon också sen jobbar jag två dagar och på fredag bär det av till Åhus. Midsommarfirande med mina favorittjejer, Malin & Camilla!!!! Så kul det kommer bli, saknar er massor! 
 
Nu ska jag göra en kesella vanilj+kiwi+passionsfrukt och trycka i mig framför en film. Redan ätit det idag men är så extremt sugen på glass och det har jag inte hemma så då får jag äta kesella haha. Imorgon måste jag köpa glass!!!
 
Hoppas ni får en fin kväll! 
 
Bilder från när tjejerna provade mina älskade kameler! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0