Taggad inför tävling

Imorgon bär det av till Munka med Fendi, 105cm/110cm avd a båda klasserna, på gräs som vanligt. Hoppas på inget regn=inga paraplyer. Har fortfarande inte tagit tag i paraplyträningen. Skulle rida Lucky på söndag men det blir nog inte av, hans hovar har spruckit senaste veckan och växt över alla skorna, vågar inte rida på gräs om jag inte är säker på att hans skor sitter. Enda hoppet är att hovslagaren kommer imorgon men jag vågar inte tro det. Om det inte regnar på söndag får Fendi hoppa en klass till istället, 110 eller 120. Beror HELT på vädret. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, jobbat från 14-20 idag och blev trött, nog mest för att det var tråkigt haha. Hade en studentmiddag och det var inte mycket att göra. Godnatt på er, håll en tumme för oss imorgon!
 
Så här fina blev hästarna i sina täcken! Visst är de gulliga?!! :D 
 
Working girl. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

HAHAHHA! sååå snygga dem blev ;)

Svar: hahha eller hur ;)
Linn Skjetne

2013-06-16 @ 00:35:02
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0