Hemma från jobbet nu

Precis kommit hem från jobb, bara hunnit lägga in mina varor som jag handlade på hemköp i kylen och nu ska jag gå ut och mocka så hästarna får komma in och vila sig lite innan ridning. Gör inget att rida lite senare idag när det är varmt. 
 
Varit äckligt trött hela dagen idag, slutade jobba halv 12 igår kväll och kunde inte somna förrän halv 1. Jag gick som en zombie till hästarna imorse. De fick komma ut och käka frullen ute, tror inte de misstyckte. Ikväll ska jag försöka sova tidigt, imorgon får Lucky gå en tur i skogen sen  efter jobb ska Fendi träna, woohoo! Bestämde innan att jag och Emelie ska hoppa tillsammans på fredag, bara hoppa igenom Lucky innan söndag. 
 
Nu kallar stallet, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0