Bloppis

Kavaj, grå ull. Stl 36 100kr
 
Cristina Sport set, mörkblått med tillhörande luva. 200kr
 
Horseware bomullstäcke, lite småhål men inget som påverkar fuktionen, syns knappt.. Stl 125cm 100kr
 
Horseware ländtäcke, fodrat och med vindstopper. stl 145 100kr
 
Prestige läderskydd fram(med ludd) och bak(utan ludd), stl full. 250kr för båda
 
GG tyglar, tabacco  st full 50kr SÅLD
 
Ullkavaj, marinblå med oranga/gula och röda sträck. Stl 36 figursydd. 100kr
 
 
Väldigt mörk bild här.
 
Clarige House träns med bling, brunt med silverspännen. 250kr med bling SÅLD
 
 
Nästan ny equiline tävlingsskjorta marinblå Stl L men eftersom den är italiensk är den väldigt liten i storleken, mer som en 36-38. 250kr använd 2ggr SÅLD
 
Grå JW hjälm stl 59 mycket använd med i bra skick. 300kr
 
 
Svart lädergrimma med lack och bling. Stl cob 250kr
 
 
Nova bett, 11,5cm. Inte mycket använt då det är för liten för mina(köpte fel storlek), kan också tänka mig ett byte till 12,5cm 150kr SÅLD
 
Helt nya Pariani läderskydd, otroligt mjuka stl Full. Lite större än stl M i veredus. 450kr(nypris 1600kr)
 
 
Herve Godignon förbygel, otroligt fint läder, mörkbrun med martingal, mässingspännen. Bra passform och väldigt reglerbar. Stl FULL 500kr nypris över 2500kr. 
 
 
Twistat bett, 13,5cm 50kr SÅLT
 
Tygelhandtag Rein bows inte mycket använda 400kr
 
Equiline schabrak och luva, bortklippta sadelstroppar(funkar fint ändå, klipper bort på alla mina). Ngt solblekt på andra sidan, se bild nr 2. 200kr m luva. 
 
 
Eskadron luva, färg petrol med brun kant. Stl Full 50kr
 
Antares brösta stl cob brun i lädret och blå och vit på resåren. Väldigt bra kvalité. Tyvärr för liten för mina. Passar mindre storhäst eller ponny.  Använd tre ggr. 350kr
 
 
J Van D kavaj, använd ett fåtal gånger, säljes då jag bara använder min andra. Synd att den bara hänger. En otroligt fin kavaj av allra högsta kvalité. Marin med rött och vitt, de klassiska snygga färgerna. I absolut nyskick. Läs mer om den här http://toprider.se/produkt/Rod Nypris 6.900kr Stl 42 italiensk storlek dvs en  38.a svensk. 
Mitt pris 2500kr SÅLD
 
 
Vinrött equiline schabrak utan stroppar. Stl full 100kr
 
Brunt eskadron schabrak utan stroppar 70kr. SÅLD
 
 
 
 
Bruna bakskydd stl ponny bruna 50kr
 
Bruns remontträns från Chetak(tror jag) med bling. Några små bitmärken på remmen man spänner nosgrimman men syns inte när det är knäppt. Stl full 100kr
 
 
Den som mailar([email protected], alltid lättast då jag får mailen direkt till mobilen) eller kommenterar får sakerna först. Pengarna ska sättas in direkt på mitt konto om vi inte avtalat något annat. Tillkommer ev frakt. Ni är välkomna att hämta också. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Bergman

Har du det gröna equiline schabraket kvar? :)

2013-06-18 @ 16:45:56
URL: http://friidabergman.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh altans att man har satt köpstopp till Falsterbo, annars hade jag nog köpt CS-setet på direkten..

2013-06-18 @ 19:31:26
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Smsa mig 0739 600 997 vill köpa sättet av dig :)

Smsa mig gärna 0739 600 997 vill köpa schabraket och luvan från equline.

Svar: Eftersom bloppisen är 3år gammal finns inget kvar.
Linn Skjetne

2015-08-19 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0