Äntligen återförenade!

Igår fick jag äntligen träffa mina bästa vänner igen, tillsammans. En otroligt trevlig grillkväll fylld med vin, härliga skratt, god mat och fint väder. Jag är så glad att jag har två så fina vänner, ni betyder allt Camilla och Malin! Satt ganska länge och skrattade åt allt möjligt igår och kom i säng vid 12tiden. Imorse stekte jag pannkakor till mina små duvor och vi åt i lugn och ro innan jag for till jobbet. Faktiskt inte så trött idag men jag är glad ändå att jag kom hem tidigt från jobb, idag kom jag även ihåg att köpa foder till hästarna. Bäst när det gäller eller? Ja var så illa tvungen då maten tog slut imorse. Måste försöka hitta lite hö till hästarna i helgen också, har bara 1,5 bal kvar av hösilagen och den håller sig väldigt dåligt i värmen, likadant varje år. 
 
Idag ska jag rida ut på kusarna, igår blev båda ridna på banan av Camilla och Malin, riktigt roligt att se och både red dem bra! Kommer bilder så småningom. 
 
Dags att vila lite innan stallet, mockning och ridning kvar sen har jag bara TVÅ dagar jobb kvar innan tre dagar ledigt. WOOP WOOP! 
 
Två bilder på mina älskade vänner från igår. Jag älskar er! 
 
 
Hejdå
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

KÄRLEK PÅ ER! <3

2013-06-04 @ 15:46:18
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag älskar er! Nu är det inte länge kvar till midsommar!! <3

2013-06-08 @ 08:53:34
URL: http://camillagustavsson.com
Postat av: Caroline

SV nej tyvärr, är svårt att få ihop allt då det är under så lång tid och långt bort, har ingen som kan passa hästarna och dom andra djuren.

Fint RG schabraket blev på! Är det ok om jag lånar någon bild och lägger upp på vår facebooksida?

2013-06-18 @ 23:05:50
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0