Jobbat min första dag

Det gick bra på nya jobbet idag, mycket som jag aldrig gjort förut och det var såklart svårt men ska nog lära mig ganska snabbt. 
 
När jag kom hem mockade jag direkt och red Lucky på banan en halvtimme. Snabbt och och slängde ihop en stor lasagne som jag kan äta hela veckan på jobb och jag har också hunnit vika tvätt, damsugit och just nu väntar jag på att hänga upp tvätten i maskinen. Ska strax gå och natta djuren, så fort det är gjort och tvätten är uppe kan jag hoppa in i duschen sen sova. Är inte supertrött men kommer vara det imorgon om jag inte sover tidigt. 
 
På lördag är det tävling i HBG med Laggy, hoppas det går bra. Han går riktigt bra på marken nu, var bra framme för skänkeln idag! Fendi fick vila efter sin tappra insats igår.
 
Ha det toppen, snart falsterbo folket!!!
 
Världens finaste och bästa Lucky!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0