Dåligt samvete

Aah jag hinner inte med något nu när jag jobbet, så fort det dyker upp något oförutsett går all planering åt skogen.  Mamma smsade och frågade om jag kunde förlja med och hämta hö, självklart. Då spelade det ingen roll att jag mockade innan jag for till jobbet kl 07, hann bara rida en häst. FML. Fick rida Fendi idag i och med att han vilade igår, aja imorgon ska jag inte hämta hö, bara ett paket som skall postas sen blir det jag och hästarna = sant. Fendi var otroligt fin den lilla halvtimmen jag hann rida honom i skogen. Ska försöka bettsla ner honom i hoppningen nu så vi kan hoppa på vanligt. Det känns som att han är där i sin lydighet nu. 
 
Dags att lägga sig än en gång. Fortsätter min utveckling på nya jobbet. Snurrar i skallen...
 
Bästa stället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0