SKIT!

Nä Lucky har inte dragit av sig en sko men det blåser så mycket att vi inte kommer kunna köra till Dalby ikväll... Blä! Jag har bokat om träningen till söndag, då ska jag rida Hero också. Istället ska jag laga en god middag till mig och Hans.

Hästarna har varit ute en timme så ska rida Lucky på banan om det går och gå en promenad med Fendi. Hästarna var helt tokiga när de var ute, sprang som idioter och fattade inte var vinden kom från. Ibland undrar bra hur hästar tänker.

Nu har jag precis käkat lax från igår och ska promenera över till Johan och hjälpa honom med småhästarna.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad tråkigt men hoppas det gick bra i alla fall =D

2013-02-01 @ 10:35:50
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0