Lista

I brist på annat gör jag en lista
 

AR
Har du ett förhållande? - Ja
Har du någonsin haft ett förhållande? - Ja
Har du allt du någonsin önskat? - Nej och skulle jag haft det skulle det inte varit roligt.
Har du syskon? - Yes, 2 st. 
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Nej det tror jag inte
Har du en egen dator? - Yes
Har du varit på en riktig konsert? - Ja
Har du några framtidsdrömmar? - Ja, jag vill utbilda mig och ha ett fast jobb. 
Har du någon fobi? - Nej men jag gillar inte ormar. 
Har du körkort? - Ja

VEM
Vem vill du träffa? - Hade varit kul att käka middag med Bob Marley. Han hade väl rökt och jag hade tittat på. 
Vem saknar du? - Min syster
Vem fick du senast ett sms av? - Mamma
Vem skrev du senast ett sms åt? - Kajsa som jag hyr av
Vem är din bästavän? - Rebecca, gammal klasskompis som alltid kommer stå mig nära. Malin har jag inte känt lika länge men jag ser henne som min bästa vän också. 
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Malin, gärna en film med Ryan Gosling med bar överkropp
Vem vill du prata med just nu? - Ingen jag njuter av tystnaden hos mig.
Vem bråkade du med sist? - Oj ingen aning, har inte bråkat med något på evigheter men det skulle vara Lucky när han latar sig på ridbanan. 
Vems hus var du senast i? - Hans och mitt hus. 
Vem ringde dig senast? Rebecca 
Vem ringde du senast? - Mamma, ovanligt haha

VAD
Vad åt du senast? - Fajitas till middag
Vad drack du senast? - En mugg med vatten och lime

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "går om 5min :D"
Vad heter du i mellannamn? - Har inget mellannamn
Vad vill du heta? - Linn
Vad tycker du om abort? - Upp till var och en att bestämma över sin egen kropp. 

Vad ska du göra efter dethär testet? - Lägga mig och läsa om Ana och Christian Grey

Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - 1. Carlo som Alvares Moya har. 2. 1miljard svenska kr. 3. Tre önskningar till.

Vad gör du just nu? - Lyssnar på Darin på Spotify.
Vad för sorts filmer gillar du? - Kriminalfilmer och thrillers. 
Vad har du på dig just nu? - Sportbehå, mjukis, tröja, trosor, strumpor och tofflor. 
Vad ser du om du kollar åt vänster? - En vit vägg 
Vad hade du velat göra just nu? - Ligga och stryka Hans på ryggen och prata om livet. 
Vad ska du göra imorgon? - Åka till Helsingborg med Malin


KÄRLEK
Är du singel? - Nej
Vill du vara singel? - Nej
Är du romantisk? - Ja jo men jag försöker i alla fall
Spelar utseendet roll? - Jo men det är ju det första man lägger märke till. Även om inte spelar någon roll efter en tid. Insidan som räknas. 
Vad är din typ? - Min typ är så som Hans är. Omtänksam, härlig, fin, rolig, generös, bäst, ja mm. 



RANDOM/ÖVRIGT
Vad är klockan just nu? - 22.08
Vad lyssnar du på just nu? - I could be the one - Avicii
Din favoritartist? - har så många
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja
Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Till stan
Är du helsvensk? - Nej
Vars hitta du denhär listan? - Googlade på blogglistor
Har du spotifypremium? - Ja men går ut den 20e.
Vem beundrar du? - Oj, jag vet inte, kommer inte på någon just nu.
Har du en blogg? - Ja


Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmmmm, Ryan Gosling. VET DU VAD! Jag läste i Metro att en ny film som han är med i har premiär nu på fredag!! Maybe we should...? ;) Ses imorgon, bästa vän! <3

2013-01-09 @ 23:17:44
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0