Kom hem sent

Jag kom hem senare än jag trodde idag och jag ska verkligen försöka lägga ut alla saker på bloppisen imorgon! 
 
Har en del saker hemma hos mamma och pappa som jag måste kolla skicket på och jag tror jag behöver smörja några av sakerna. Jag fixar det imorgon folkens! 
 
Just nu har jag en jäkla huvudvärk och ska krypa till sängs, är så trött så jag tror det är därför.
 
Haft en väldigt trevlig dag med min kära vän Malin i alla fall, jag har även hittat Hans examenspresent. Wooop wopp! Godnatt på er 
 
40bitar sushi, muuuuums

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig redan!

Svar: saknar dig med <3
Linn Skjetne

2013-01-10 @ 22:33:34
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0