Jobb

Varit på en intervjuv idag och det gick bra, kommer hoppa in och jobba extra på Willys i ängelholm framöver. Det enda negativa är att jag "måste" ställa upp alltid när de ringer, oavsett om det är tävling, en kompisdate, middag med svärföräldrarna osv. Jag ser det inte som något problem men jag hoppas inte att personerna i min omgivning kommer ta illa upp när jag hastigt kommer få ställa in saker. Det är inget illa menat, jag behöver tjäna pengar. Skönt att få in en ny fot på ett nytt ställe också och inom en helt ny bransch. 
 
Hans är i Kristianstad och har gjort sina medicinska tester som han gör varje år. Ikväll ska vi nog mysa med en bio eller käka någonstans. Så lycklig med min älskling, han får mig att må så bra. 
 
Jag mockade innan jag åkte till Ängelholm men nu ska jag rida i kylan på båda. Fendi har varit ett riktigt as sista tiden, han blir oftast mongo när det blir halt och kallt. När vi ridit har han mestadels stått på bakbenen, sparkat bakut, bockat och varit allmänt istadig. Lucky har därimot varit en stjärna som vanligt. Ska köra till ridhuset med båda imorgon om vädret tillåter. Behöver trimma ordentligt.
 
Kul att så många handlade på min bloppis! Än finns ett par grejer kvar. Kom med bud, alltid värt ett försök.
 
Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis till nya jobbet!

Svar: Tack!! Vi ses nästa vecka om du är frisk :)
Linn Skjetne

2013-01-20 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0