Hoppat Fendi

Idag började jag morgonen med att rida ut en tur på Lucky och hoppade Fendi på några småhinder på banan. Både jag och Fendi är ringrostiga, usch. Ska nog trimma på lite småhinder en gång till denna veckan så vi kommer tillbaka till gammal form lite snabbare. Han var ju sååå fin på förra årets sista tävling. Vill. Att. Han. Ska. Vara. Så. NU! Vi kommer dit, jag måste försöka dämpa min iver. 
 
Just nu håller jag på med att göra risgrynsgröt i ugn, är sinnessjukt hungrig men jag får försöka hålla mig en timme till. Ska bli gott med saftsås till!
 
Om två timmar blir det till att hoppa upp på 2åringen igen och rida ut, vore trevligt om det gick lika bra som sist. Ikväll ska jag ta tag i städningen här hemma.
 
 
Tjing pling hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0