Dagens soffligg

Idag har jag passivt utfört både slalom, skidskytte och tagit mig uppför den massiva backen i tour de ski. Sjukt ansträngande... Red ut en tur på Fendi imorse så har inte legat i soffan hela dagen men nästan. Både skönt och inte skönt. Imorgon blir det lite ridjobb och på eftermiddagen kommer världens bästa Malin hit! På tisdag morgon kommer Becci hit med Lillan och vi ska rida ut allihopa, hoppas på att vädret är OK. 
 
Imorgon ska jag hoppa Fendi ett par språng på banan, det blir nog bra. 
 
Jag har sagt upp min träningsplats på KG träningen pga underlaget i ridhuset på klubben, jag kommer istället åka till Elina och träna med mina djur. Tråkigt att de inte kan göra något åt underlaget, det är definitivt inte bra nu. 
 
Försökte mysa med Fendi, gick sådär...
 
Han poserade fint med sina underbara ögon istället. Han är så vacker och underbar!
 
Hej svejs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0