Ang bloppis

Trevligt att några av er är intresserade av bloppisen, jag ska försöka fotta allt och lägga ut det på torsdag. Ridbrallsen blev sålda till becci idag så ni kan inte köpa dem. Becci blev Cavalleria Toscana frälst haha. Vi red ut en tur på våra härliga hästar idag, mycket gott snack och härliga "ponnyrace", ibland är det kul att bara leka med sin häst, Lucky såg så nöjd ut efteråt och jag tror han vill ha mer lek och mindre allvar. Snart ska jag knata hem till M&P och stjäla Nelson för kvällen, tänkte gå en lååång promenad med härlig musik i lurarna. Så skönt att bara koppla bort allting. 
 
Fendi fick gå en tur ner runt plantskolan idag och han var jätteduktig, inga tramserier här inte. Imorgon ska Fendi vila och Lucky får gå på banan på morgonen. Vid lunch drar jag nog till HBG en tur och lunchar med min mor, skönt att komma ifrån ljhed en sväng. Kanske ska spana efter en liten present också.
 
Lucky och hans nya kärlek Lillan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0