Titta på en häst idag

Idag tar jag med mig Hans och tittar på en häst. Emmerton-Robin z. Låter intressant, vi får väl se vad det utvecklas till.

Red lucky i ridhuset igår och han var riktigt fin, jobbigt var det men han jobbade på precis som han skulle. Lucky är en ganska lat häst på marken men den senaste tiden har han verkligen bättrat sig. Kanske tycker det är kul?

På måndag sätter jag igång Fendi igen, blir mycket körande till ridhuset men jag saknar att rida mina knäppa häst.

Dags att ta ut hästarna och mocka innan jag åker och kollar häst. Haj haj


Kommentarer
Postat av: mumm

Lucky min favorit, duktigare och trevligare får man leta efter.

2013-02-16 @ 09:40:34
Postat av: Malin

Kuuul, du får uppdatera sen när du kollat på pållen! Är nyfiken ju! :D Lycka till!

2013-02-16 @ 11:59:27
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0