Fina Lucky!

Idag körde jag till ridhuset och hoppade Lucky. Eftersom att jag inte har något ridhuskort fick jag lösa ett dagkort, men det gick också bra. Så skönt att kunna åka iväg själv med sin häst, Lucky är bara för underbar! Lycklig som kan åka iväg med båda mina hästar själv! Men Fendi ska faktiskt också ha en eloge, han stod 1,5 timme själv inne i stallet och åt mat. Kajsa meddelade att han precis innan vi kom hem hade stått och sovit. Bara precis när vi när släpet rullade in på gården blev han lite Fendi-tokig, som Kajsa sa "såg ut som hans ögon skulle ploppa ut". Haha! Aja 1min av 1,5timme stirrade han runt, helt klart MVG! 
 
Hursom helst hoppade Lucky riktigt bra, skuttade över två hinder på 130cm hur lätt som helst. Känns bra inför fredagens tävling! 
 
Imorgon ska Lucky prova ut sadel hos Ingdams. Jag hoppas att någon Passier passar eftersom att jag vill ha det, plus det finns många begagnat = billigare. Min ekonomi är inte den bästa just nu. 
 
Dagens hoppning, hoppade lite studs först sen ett räcke och en oxer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har evt en passier optimum till salu:) bra pris på den :)

2013-02-06 @ 09:21:27
URL: http://www.annadicksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0