Lucky är bra!

Idag åkte jag till kiropraktorn med lucky, hon var riktigt nöjd med honom och vi behandlade honom igen men behövde inte att komma tillbaka. Riktigt skönt, så fort jag flyttat ska jag börja hoppa honom igen. Kommer bli så härligt! Var en månad sedan jag hoppade fendi sist och säkert 3månader sedan jag hoppade Lucky. Dagarna bara susar förbi!

Imorgon kommer hovslagaren och på kvällen ska jag och Hans köra med hö till stallet, vi ska även hinna städa på morgonen i mitt hus.

Närmar sig flytt, börjar kännas i magen. Är både nervös och full av förväntan!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det var väl skönt! Jag håller tummarna.

2013-08-29 @ 07:27:26
Postat av: Alida

Vilken kiropraktor har du varit hos? Min kompis var hos en kiropraktor någonstans i Sjöbo som hon sa var bra, funderar på att åka dit med mitt sto, undrar om det är samma. Hon håller till på ett superfint stort ställe mitt ute i ingenstans vid Sjöbo :) Är det samma?

Svar: Hej! Ja det låter som samma, Camilla Alexandersson heter hon :) rekommenderas massor!
Linn Skjetne

2013-09-14 @ 23:03:04
URL: http://peplis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0