Jobbångest

Jahapp tillbaka till jobbet imorgon efter en veckas "semester", dock inte betald som alla andra dödliga. Jag trivdes på mitt sommarjobb som var en helt annan bransch än mina andra jobb och nu är det tillbaka till där man en gång började. Jag hoppas att mina pass denna månaden går smidigt, vilket de säkert gör. Det är inget fel på jobbet(trivs med kollegor osv) men jag trivdes rätt bra med kontorsarbetet. Men jag ska absolut inte klaga, så glad att jag har ett jobb!! Inte alla ställen där chefen har samma intresse heller :)

Idag då? Jo har ridit båda djuren, varit på matmarknad med mamma och ätit massor med ost nu på kvällen. Egentligen skulle vi varit i Älmhult och hoppat men fendi hostade här om dagen och såg lite hängig ut plus att han haft nässelutslag på hela kroppen i över en vecka(tror det kan vara nya fodret, gått tillbaka till det gamla nu), i och för sig var har riktigt pigg och fin idag så jag kunde kanske ha åkt men vågade inte chansa. Fler tävlingar kommer, vi satsar på Ringsjön nästa helg istället.

Nu ska jag sova, måste rida innan jag börjar jobba kl 11 imorgon. På kvällen blir det partaj med bästa tjejerna.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0