First Fendi hoppning

Hej, förra veckan(eller var det veckan innan det?) var vi i Skyrup och hoppade, hade turan att ha med både mamma och Hans(plus mormor) så mamma filmade och Hans fotade, vilken grym trio va?
 
Efter mycket om och men lägger jag nu in videon här så ni kan få se. 
 
Annars idag är jag ledig, har sovit halva dagen och snart ska jag bege mig ut på massor av ärenden, ikväll kommer malin hit och vi ska mysa en sista gång här i Ljungbyhed innan hon och jag flyttar. Ganska sorgligt, men vi är inte de som deppar, hej och hå, nya äventyr väntar oss.
 
Helgen var riktigt grym, sova i lägenheten, träffa bästa vännerna och mysa med Hans sedan avsluta allt med att se derbyt på jägersro, kan det bli bättre? 
 
Dags att sätta fart här!
 

Kommentarer
Postat av: S

Tummen upp! :)

2013-08-15 @ 08:49:28
Postat av: Malin

Ja, varför deppa? True friendship never fades och vi kommer ses igen, that's for sure! <3 <3 <3 Puss på dig och tack för en mysig kväll och dag!

2013-08-15 @ 16:53:43
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0