Fendi är en drömhäst

Oj vad duktig Fendi var idag! 
 
Idag var det Leif träning men eftersom att jag inte har någon fast plats så får jag inte vara med om det inte är så att det finns en plats över. Idag var en sån dag då alla grupper var fulla. Jag och mamma bestämde oss för att åka ner till klubben och göra årets första utehoppning. Det gick så himla bra och Fendi var superfin, lite stark i början men det försvann. Hade bestämt mig innan att vi skulle hoppa 120cm idag, gärna en bana. Sagt och gjort, hoppade först en liten bana på 110cm, höjde sedan och hoppade en annan bana på 120cm, såg att oxern mot ridhuset var 125cm. Avslutade det hela med att hoppa en vanligt räcke på 130cm, hoppade det två gånger och Fendi hoppade över hur lätt som helst. 
 
Hade tänkt efteranmäla till 110/120 i hässleholm på söndag men jag han ombestämt mig så vi kör på vår plan, nästa tävling är Åstorp en klass. 
 
Extra roligt att både mamma OCH pappa var med idag, kan inte minnas när pappa såg mig live senast. Han blev imponerad över Fendi. Det blev jag med, kommer bli en fin utesäsong i år! 
 
 
Visst påminner han om en vessla? haha
 
 
Tack Fendi för att du gjorde min dag lite bättre! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Underbart att se!! Så duktiga ni är :) :) Heja er!

2013-04-05 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0