Duktiga hästar

Dagens ridning gick jättebra, jag fick sluta tidigare och kunde ägna mig åt mina kameler i lugn och ro. Började med att rida Lucky och han fick först trava över en bomserie med lite längre avstånd, sen gjorde jag om serien med galoppavstånd och avslutade med ett hinder. Han skötte sig strålande! 
 
Fendi fick bara trava över serien och idag blev det många halter och tempoväxlingar, det tar fortfarande lite för lång tid för honom att komma tillbaka för mig. De tre sista gångerna som jag travade över bommarna och gjorde halt efter lyssnade han riktigt bra, han gjorde väldigt fina byten idag också, bommade inte ett enda. 
 
Idag blev det premiärritt på Hailey(kommer nog kalla henne Halle i framtiden), hon skötte sig riktigt bra och vi travade över bomserien på 9 bommar utan problem och vi avslutade passet med att trava och galoppera hem till mamma och pappa, superduktigt! Blir nog bra detta! 
 
Imorgon ska jag iväg på ett hästigt ärende på kvällen ska jag rida en ponny, spännande va?
 
Halle igår, bättre bilder kommer efter hand.
 
Haj på daj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0