Åstorp Lucky 130cm

Idag var det Luckys tur att hoppa, han var så himla fin men jag red inte fram tillräckligt till hinder nr 5 och vi rev det. Inte alls Luckys fel, som vanligt med andra ord. Kolla vilket jäkla språng han ligger inne med, b hindret i första kombinationen är AWESOME! 
 
Kändes riktigt bra efter idag, känslan är där och vi fightas tillsammans. Han är så bra, min älskade Lucky. Helt klart nöjd med dagens resultat, har inte hoppat 130cm sedan Ljungby i september. 
 
Jag älskar den här hästen, han är fantastisk på alla sätt. 
 
hejdå
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni är finast, ni är bäst!! Så galet grym runda!!

2013-04-21 @ 20:58:41
URL: http://camillagustacsson.com
Postat av: Malin

Superfina! Grym runda :)

2013-04-22 @ 18:03:41
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Anne

Wow Linn! Den där hästen får mig att sagla varje gång. Önskar man hade pengarna som krävs.

2013-04-23 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0