misslyckad tjej

Känslan som uppstår när det gått pissdåligt med alla tre hästar i helgen. Usch och fy och blä. Vill verkligen bara gräva ner mig och glömma den här helgen. Tävlingens dåliga resultat i igår hade sina förklaringar men idag måste det varit min usla ridning. Musten gick ur mig idag. Ska försöka stryka detta nu och blicka framåt men det är inte lätt för mig. Jag har flera tävlingar som jag fortfarande stör mig på, tävlingar som ägde rum för flera år sedan. Det är inte bra, jag vet. Dags att börja bearbeta.
 
Men allt har inte gått skit i helgen, min älskade fina vän Malin(min bästa vän till och med) kom hit och vi mös hela kvällen igår och dagen idag. Film, godis, god mat och massor med härliga skratt. Idag red jag även Hero i ridhuset och han var himla duktig, bara andra gången han gick där. Han kommer bli fin med tiden!
 
Nu är jag i alla fall hemma igen och jag borde egentligen städa lite i min lya men jag skjuter på det till imorgon och chillar istället. Fyra frukostar denna veckan som kommer och 5st luncher. Ser fram emot nästa lön!
 
Ha en trevlig kväll kära folket.
 
Såg inte så här glad ut idag i alla fall.
 
Usch saknar min kära Hans redan, blir underbart att få hem honom på tisdag igen. Lyckligare kan man inte vara!

Kommentarer
Postat av: Malin

Även om DU tycker du är misslyckad så är du allt annat än det i mina ögon, ska du veta! BÄSTA LINN! <3 Fast haha det gick inte jättebra idag nä... men som sagt, nya tag nästa gång! :D alla har vi ju våra up and downs, fast på olika sätt ;) Tack för ett fint dygn, käraste vän!

2012-09-30 @ 21:21:49
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0