2012s unghästauktion på Flyinge

Årets hästar att bjuda på under Flyinge i år var fina! Jag hittade 4st som jag skulle kunna tänka mig.
 
Först har vi den här herren Gråsparv(hur gulligt namn är inte det?!). e. Irco mena - Quite easy
 
Sen har vi den här tjejen, Nelly Furtado(mindre fint namn enligt mig). e. Haydn - Ahorn Z
 
Har ett helvetes hopp alltså! Min favorit bland årets hästar!
 
Sedan har vi denna killen, Quando S e. Pessoa vdl - quite easy
Jättefin modell!
 
Sist men inte minst av mina 4 favoriter, Cuzco T e. Cosmeo - Leuthen.
 
Men ja, hade jag fått välja hade jag helt klart valt häst nr två, Nelly Furtado! Sjukt fin...
 
Gå in på http://www.sshs.nu/hastar-2012.htm och titta på de andra hästarna! På förstasidan finns en video på alla hästar samlade.

Kommentarer
Postat av: Amanda Lindahl

1 Amira, 5 Gråsparv, 6 Beckham och 11 Nelly Furtado är mina favoriter! Våra vänner har fött upp Gråsparv och han är verkligen SÅ fin! Mödernet är fantastiskt också..

2012-09-26 @ 15:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0