video från träning

Här kommer en video från träningen i tisdags för KG. Fendi var lite bitchig denna gången men skötte sig bra ändå. Lite svårt med bytena är det allt, stor häst, långa ben =svårt att göra allt rätt alla gånger.
 
Nähäppp youtube klabbar som vanligt... Ingen video idag inte...
 
Jobb 10-18 imorgon så jag måste hinna med allt i stallet innan jobb. Bägge skötte sig bra idag, Fendis största fiende denna gången var en liten jordhög men vi övervann hans rädsla och kom förbi. Mongokongo! :) Imorgon är det D-fest på flyget, min klädsel kommer inte vara så rolig i år, jag har inte haft orken att göra något kul så jag bara tar något jag har hemma. Har för övrigt inte råd att köpa någon kostym heller. Thats life! Tur man har världens bästa mamma som piggar upp en med lite nya kläder inför vinter. Finaste tröjan och termobyxor.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag läsa lite för att sedan somna gott.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Saaaaknar ditt bloggande Linnsan!
Hur går det med hästarna??

2012-10-16 @ 08:54:02
URL: http://confessionsofanequestrienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0