Träning

Precis hemkommen från jobb och jag har bara hunnit ta in hästarna, gett dem mat och bytt om till ridkläder. Nu ska jag knata ut i stallet och börja motionera dem, eftersom det redan är mörkt måste jag rida på banan. Eller ja, måste och måste men jag orkar inte rida i mörkret. Kl 19 ska jag träna Bliss för Helena och efter det blir det hem å sova och ladda inför torsdag. I mitt liv "tisdag".
 
Har mycket tankar om framtiden men kommer inte helt fram till något.
 
Hade gärna befunnit mig där bilden är tagen. Utanför globen...  Lucky är så stilig här och det dåliga samvetet kryper sig på nu när jag inte haft tid att varken klippa eller trimma honom ordentligt. Tänk så mycket han lärt mig!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det blir bättre snart igen, November är snart över. i December kom allt mysigt jul-ljus, och vips så är det nytt år och nya möjligheter och ljuset kommer tillbaks :)

2012-11-28 @ 19:32:32
Postat av: Jenny Lundborg

Hej! :)
Jag tyckte jag läste någonstans att du har köpt häst av veldstar stables tidigare, stämmer det? Jag planerar själv att göra det i början av nästa år och skulle vilja veta om dom är bra :)
Oerhört tacksam för svar.
Med vänlig hälsning, Jenny Lundborg

Svar: Hej! Jag har inte köpt någon häst därifrån så kan tyvärr inte uttala mig om det. Båda mina hästar är svenska uppfödningar och köpta i Skåne. Hoppas du kan hitta hjälp på annat håll, lycka till! :)
Linn Skjetne

2012-11-30 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0