Schabrak

Imorgon tänker jag göra ett schabrakinlägg vare sig ni vill eller inte. Tack till Erika som är den enda som skickar bild haha. Du är så länkad och får vara med i mitt inlägg imorgon :)

Nu har jag varit ute och motionerat ihop med mamma och hund, var sjukt mycket mygg ute redan så fick joggade lite, eller ja jag joggade och mamma halvsprang haha. Ska bli andra bullar när mamma börjar träna ordentligt, blir roligare för mig också. När jag kom hem körde jag lite sprintar, ett par hantelövningar och några upphopp. Haft extremt dåligt samvete över min träning sista tiden men inte en chans att jag skulle hunnit med min egen träning, hann ju för sjutton inte ens med mina hästar vissa dagar. Ett par dagar har jag sprungit innan jobb men något gym har jag inte hunnit med. Gymsuget försvinner mer och mer ju längre tid det går. Fan.

Suttit och räknat lite på vad jag kommer tjäna nu under maj månad och det ser ut som det kommer bli fina inköp i Falsterbo i år, wiiie! 48timmars jobb förra veckan känns bra nu haha.

Dyon tränset som jag köpte in GHS för några år sedan. Fortfarande lika fint :)


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0