Helgen som gått

En ny vecka igen och det är en fullspäckad vecka som står framför mig. Haft en väldigt mysig helg tillsammans med Hans i Mellbystrand, kom upp i fredags och grillade och såg film på kvällen efter att vi tagit en promenad och handlat. På lördagen körde vi till Halmstad och fikade ihop med en kompis till Hans och hans tjej, vi var inom Naturkompaniet och spanade på allt de hade i sin butik innan vi for hemmåt. På väg hem till Mellby igen stannade vi till på Eurostop och jag bytte till mig ett par nya träningsskor, jag älskade mina gamla skor utseendemässigt men de var inte bra i längden. Så istället för ett par Addidas skor har jag nu ett par härliga Asics skor. Jag passade på att inviga skorna redan på söndagmorgonen i form av en löptur på stranden, asså guuuud så härligt! Hade jag kunnat så hade jag sprungit på stranden varje dag. Vid två tiden körde jag och Hans hem till mig och jag red båda pållarna på kvällen. Höll bara på att flyga av Fendi en gång så det var inte så farligt. Båda fick gå på banan med graman och det gick bra. Måste ju göra min läxa som jag fick av KG... Fendi brydde sig inte så mycket om gramanen men vi fokuserade mycket på galoppombytena.

Idag är det måndagen den 14maj och det är dags för Luckys andra återbesök. Behöver inte säga hur mycket jag vill att han ska vara frisk. Låt Luckyluke komma igång med hoppningen nu!!

Annars har inte mycket mer hänt, jag ska jobba fem dagar denna veckan så cashen rullar in som de ska. Vem sparar inte inför Falsterbo liksom? Jag vet i alla fall att jag ska köpa ett CWD träns i Falsterbo i år, mmm! I veckan ska jag även hämta ut mitt nya schabrak som jag beställde från tophorse.se



 Hejdå


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej måste bara dubbelkolla så du har fått din avi? Var nämligen en från samma sändning som inte hade fått sin, så det inte är dhl som strular för mycket:)

2012-05-14 @ 13:58:09
URL: http://Internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0