Håller på att lägga in filmerna

Jag sitter och lägger in filmerna från KG träningen nu, hej och hå vad det inte går. Går sjukt segt som vanligt!

Blev ingen ridning idag, regnet vann över mig och det är inte första gången, heller inte den sista. Jag avskyr att rida i regn och jag kommer aldrig bli bra på det heller. Det är inte ridandet i regnet som får mig att rysa utan det är att min utrustning tar skada av det och att jag tvingas putsa den. Det är DET som får mig att avstå. Usch och fy för torrt läder.

Men jag tillbringade massor med kvalitetstid med pållarna ändå, masserade båda hästarna över hela kroppen. Så skönt tyckte Fendi, Lucky visade inte så mycket men han stod stilla så äckligt tyckte han nog inte att det var.

Imorgon blir det jobb igen, börjar 10 igen. Längtar tills imorgonkväll för då kommer Hans och på fredag åker vi till MELLBY!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiie, gläder mig såååå mycket. Alltid supermysigt när vi är där och det ska bli så skönt att bara vara vi två.



Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0